Line Thunes Eide

Markedsføringsutvalget er STØHs markedsføringsgruppe som jobber med å styrke merkevaren som er NTNU Handelshøyskolen. Dette for å gjøre skolen attraktiv for potensielle nye studenter og næringsliv. På lang sikt skal arbeidet som MU legger ned, gi både nye og gamle studenter en fordel i jobb- og næringsliv. For å oppnå dette arrangerer Markedsføringsutvalget blant annet “Åpen dag” hvor vi inviterer elever ved videregående skoler til å få en omvisning, samt mer informasjon om studietilbud og studiemiljøet på handelshøyskolen. Markedsføringsutvalget drar også på skolebesøk og utdanningsmesser for å nå ut til potensielle studenter. Vi har en åpen og god dialog med administrasjonen som bidrar til at det arbeidet Markedsføringsutvalget gjør koordineres med det arbeidet administrasjonen gjør.

Har du spørsmål angående utvalget eller om du ønsker å bli medlem – ta kontakt!

Denne nettsiden bruker Cookies. Ved å fortsette å bruke siden aksepterer du bruk av Cookies.