Om skolen

NTNU Handelshøyskolen, tidligere Trondheim Økonomiske Høgskole (TØH), ligger i relativt nye lokaler i Elgesetergate med umiddelbar nærhet til NTNU Gløshaugen. I 2016 ble også Handelshøyskolen underlagt det økonomiske fakultetet ved NTNU.

Handelshøyskolen har de siste årene vært under kraftig vekst og utvikling, og ble nylig en handelshøyskole, som nå også tilbyr doktorgrad i økonomistyring. Per dags dato studerer 1300 bachelor og master studenter ved skolen. I 2015 var Økonomi og administrasjon ved Handelshøyskolen i Trondheim det 7. mest søkte studiet i Norge, og det 2. mest søkte økonomiutdanningen.

Dersom du vil vite mer om Handelshøyskolen i Trondheim, fag og studieretninger som tilbys ved avdelingen, står det mer informasjon på skolens hjemmeside. Vårt eget markedsføringsutvalg har også skolebesøk på forskjellige skoler rundt om i landet. Det er også mulig å besøke skolen under skolens «Åpen dag», som de arrangerer på vårsemesteret. (Frist midt i februar.) For mer informasjon om skolebesøk og «åpen skole» ta kontakt med markedsføringsutvalget på mail: markedsforing.stoh@gmail.com

Åpen dag

Handelshøyskolen i Trondheim har hvert år åpen dag for potensielle nye studenter. Dette er en perfekt mulighet for å se og oppleve skolen! Har du likevel ikke mulighet til å besøke oss, kan denne videoen hjelpe for å få en liten smakebit av campus.

Bli med på en omvisning på campus: