Oversikt

Våre retningslinjer for refusjon og retur varer 48 timer. 48 timer etter du har plassert din ordre vil du ikke ha muligheten til å få refundert din bestilling.

For å refundere bestillingen må produktet være ubrukt (gjelder skap og STØH-oblat).

For å kunne refundere bestillingen må du kunne fremlegge en kvittering eller kjøpsbevis.

Det er tilfeller der bare en del av beløpet kan refunderes:

  • Dersom det er inkludert et behandlingsgebyr eller lignende i prisen vil denne kunne holdes tilbake.
  • Ved kjøp kort tid før arrangement (under 7 dager) der din bestilling har forårsaket en merkostnad.

Refusjon

Dersom du ønsker å returnere produktet du har kjøpt ber vi deg ta kontakt på mail post@sftoh.no snarest (innen 48 timer etter kjøpet). Deretter vil vi hjelpe deg snarest med refusjonen.

Refusjonen vil bli tilbakeført på den betalingsløsningen du brukte til å betale det opprinnelige kjøpet, ELLER på annet vis dersom dette ikke lar seg gjøre.

Forsinkede eller manglende refusjon

Hvis du ikke har mottatt din refusjon, vennligst sjekk nettbanken din først.

Deretter ta kontakt med bank eller betalingsløsning-tilbyder. Det er ofte litt ventetid forbundet med refusjon.

Hvis du har gjort alt dette og fortsatt ikke har funnet ut hvorfor refusjonen ikke er kommet, vennligst ta kontakt på post@sftoh.no

Salgsvarer

Kun ordinære produkter vil kunne returneres fra denne nettsiden

Overføring av billett

Hvis fristen for refusjon er utløpt og kan du i noen tilfeller gi billetten videre til et annet STØH-medlem.

Dersom du ønsker å gi billetten din videre, vil det være opprettet en venteliste for de som ønsker å kjøpe billetten. Det vil ikke være mulighet for å gi billetten din til andre enn denne ventelisten på grunn av registrering, sikkerhet m.m.

For overføring av billett: ta kontakt på post@sftoh.no

Var noe uklart?

Kontakt oss på post@sftoh.no for spørsmål om disse retningslinjene.

Denne nettsiden bruker Cookies. Ved å fortsette å bruke siden aksepterer du bruk av Cookies.